Fyrkanten #7 – Kay Pollack

4 responses to this post.

  1. Posted by Pernilla on november 23, 2011 at 6:05 e m

    Haha, jag älskar dom här små rutorna! Skönt att du gav Pollack lite välriktad kritik, jag som jobbar i bokhandel freakar snart ut på alla självhjälpsböcker… Nästan så jag borde sätta upp den här bilden på jobbet! 🙂

    Svara

  2. Posted by Petra Skoog on november 29, 2011 at 2:03 e m

    Mhm…jag är ändå lite inne på de där självhjälpsböckerna…men de riktar sig till de som INTE är nere i en depression… Det är inte möjligt på något sätt att välja att vara glad när man är deprimerad. Och de som tror nåt annat är obildade…

    Det var alltså ingen kriktik till dig bror, jag tror du är på min linje, så tolkade jag bilden iaf =)

    Svara

  3. word is king. välj glädje 🙂

    det där med att deprimerade inte hjälps utav en bok. hmm. det är lite som att varför stavas läspa med sp? eller att elallergiker inte kan lägga ut information om sina symptom angående sin sjukdom så att andra icke allergiska kan se och förstå att problemet finns.

    fast jag blev allt hjälpt av en bok en gång. den tog upp saker till utan så jag fick gråta. då mycket av det traumat. peace!

    Svara

Kommentera

