Mot Skattungbyn

Imorgon hoppar jag på tåget till Mora för vidare färd mot Skattungbyn så det dröjer lite med uppdateringar. Kommer nog hem på måndag eller tisdag skulle jag tro. Ska upp och hälsa på mina underbara vänner och se till min lilla vagn som står däruppe. Dessutom är det inspirationsfestival i byn. Förra året kom 400 besökare och det är helt gratis allting. Kurser i trumma, massa danser, disco, workshops, föredrag och filmvisning.

Här är länken till festivalens sida på Facebook; Inspirationsfestivalen i Skattungbyn

Dessutom kan jag tipsa om smygpremiären på filmen Hippieland där jag och mina vänner medverkar. Visas i bystugan på Lördag klockan 16.00 har jag för mig.  Urpremiär blir det dock på Urkult. Till hösten ska den visas på SVT så de som inte kan komma förbi nu kan passa på då.

På söndag är det Dalarnas eller iallafall Skattungbyns första Prideparad. Ni är varmt välkomna att delta. Läs mer här!


Kommentera

