Hippieland

Idag var jag hem till Håkan Berthas och kollade på filmen Hippieland som handlar om Skogsnäskollektivet, Skattungbyn och mig och mina vänner. Det var sjukt kul att se ett år sammanfattat på en timme. Det var som att uppleva allt igen, dessutom som en utanför-kroppen-upplevelse! Filmen har smygpremiär på inspirationsfestivalen i Skattungbyn i bystugan där men går också att se på Urkult i år i Markusgården. Annars får man vänta till i höst då SVT visar den.

3 responses to this post.

  1. Posted by Petra on juni 23, 2011 at 6:34 e m

    Jag längtar, jag längtar tills jag får se filmen. Målaren på bilden och även en av figurerna i filmen råkar vara min älskade bror, Markus Skoog. Stor kram

    Svara

  2. Posted by Hanna on februari 29, 2012 at 1:50 e m

    Hej!
    Jag skulle jätte gärna vilja se filmen Hippie land, men den har tagits bort från svt play, hur kan jag få tag på en kopia? 😉

    Mvh Hanna

    Svara

Kommentera

